Masz pytanie?
Wyszukiwarka

Regulamin

 I. Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy Etonery24.pl , stanowi teleinformatyczną platformę sprzedażową i prowadzony jest przez firmę Krak.Jet Łukasz  Sokołowski, ul. Rocha 32, 42-201 Częstochowa, NIP: 949-175-53-90

2. Sprzedawca udostępnia następujący adres poczty elektronicznej i numer telefonu, przeznaczone do kontaktu z nim:

 biuro@etonery24.pl,  536 700 511 (koszt połączenia według taryfy operatora).

3. Adres pod jakim można składać reklamacje: ul. Rocha 32, 42-401 Częstochowa.

4. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep Internetowy.

5. Właściciel Sklepu Internetowego zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania danych osobowych Klientów wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość.

II. Warunki zawierania umowy sprzedaży

Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Towarach podane na stronach Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy,    parametry techniczne i użytkowe oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.

 Klient ma możliwość złożenia zamówienia za pomocą następujących metod:

  • formularz zamówienia w sklepie internetowym
  • poprzez e-mail, wysyłając wiadomość na adres biuro@etonery24.pl
  • telefonicznie, dzwoniąc pod numer 536 700 511

W celu realizacji zamówienia prosimy o podanie następujących danych:

  • imię i nazwisko zamawiającego
  • nazwa i dane rejestrowe firmy (w przypadku osoby prawnej)
  • adres dostarczenia przesyłki
  • adres e-mail
  • numer telefonu.

III. Sposoby płatności za Towar

Klient może wybrać następujące formy płatności za Towar:

  • za pobraniem, gotówką przy odbiorze przesyłki
  • system płatności elektronicznych
  • gotówka przy odbiorze przesyłki w siedzibie firmy
  • przedpłata, przelewem na konto bankowe

NUMER KONTA BANKOWEGO: 43 1500 1487 1214 8004 2381 0000

IV. Reklamacje      

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Konsumentowi Towar bez wad.

Reklamację można złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresembiuro@etonery24.pl

 Potrzebne informacje do złożenia reklamacji:

  • Imię i nazwisko klienta, w przypadku zakupy na firmę – dane firmy
  • Nazwę towaru i ewentualny numer faktury
  • Opis i rodzaj wad produkty wraz ze skanem lub zdjęcia wydruku

 Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia

  • Dodaj link do:
  • facebook.com